vrijdag, april 20, 2018

Birthday Booklet

 Instead of the usual Birthday card I made this booklet.

 Omdat het niet altijd een kaart moet zijn, een verjaardagsboekje gemaakt.

 I used this A4 paper, made on the gel plate using Scribble Sticks.
Dit A4 vel gebruikt.  Een restje van de 31daysofgelprinting uitdaging, gemaakt met Scribble Sticks op de gel plate.

 Love to use lots of stamps that go together.

 Altijd leuk om stempels uit te zoeken die bij elkaar passen.

 I used Archival Inks to stamp with.

 Alles gestempeld met Archival inkten.

Darkroom Door Stamps

I used:
Scribble Sticks
Gel Plate
Darkroom Door Texture Stamp:  Plaid
Darkroom Door Background Stamp:  Mesh
Darkroom Door Eclectic Stamp: Mini Calendar
Darkroom Door Word Block Stamp:  Happy Birthday
Darkroom Door Photo Stamp:  Birthday Cake
Archival Inkpads:  Jet Black, Rose Madder, Hydrangea

3 opmerkingen:

  1. Dat is wel heel tof in plaats van een kaart. Jij kan die boekjes altijd zo mooi vol stempelen.
    Ik heb de meeste stempels zelf denk ik, die taart was ik al vergeten...
    Ik ga dit ideetje toch eens pikken denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig boekje, supermooi gestempeld, mooie kleuren, een heel speciaal cadeau ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.