donderdag, augustus 17, 2017

From One Card To Another #18 - And Winners!

 I love that you can stamp so well with the  Distress Oxide inks,  and make a second impression after misting the stamp with water.  That's how today's tag was created while I made THIS TAG last week.
Tof dat je met Distress Oxide inkten zo goed kan stempelen, en nog een tweede afdruk maken door gewoon wat water over de stempel te vernevelen.  Dat deed ik toen ik DIT LABEL vorige week maakte.

 Today I used the small Wildflowers stencil from Darkroom Door and a quote from the Art De Fleur Vol 1 set to finish this tag.
Vandaag gebruikte ik de kleine Wildflowers stencil van Darkroom Door en een tekststempel uit de Art De Fleur Vol 1 stempelset om mijn label verder af te werken.


I used:
Darkroom Door Stamp sets:  Art De Fleur Vol 1, Fine Leaves
Darkroom Door Small Stencil:  Wildflowers
Distress Oxide Inkpad:  Salty Ocean
Archival Inkpad:  Jet Black

********
And now, announcing the winners of the Fine Leaves stamp sets:
Thank you all so much for the nice comments!  
The winners are.....
En nu naar de winnaars van de Fine Leaves stempelsets:
Dank je wel allemaal voor de leuke reacties!
Dit zijn de winnaars...

Congrats Riina!!  Please contact me with your address, and I will send the stamps as soon as possible.


Gefeliciteerd Aletta!!  Stuur je me je adres aub, dan komen de stempels zo snel mogelijk naar je toe.

9 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan weer en de felicitaties voor Aletta en Riina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Another beauty! Glad to hear you camp stamp well with Oxides. I think I'm going to take the plunge and buy some, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supertof deze ghost prints. Mooie tag!
    En van harte proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! I love the bright colours! Kisses, my friend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige tag, ik ga ook meer experimenteren met Oxide inkt. En een dikke proficiat aan de winnaars ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een prachtige tag... en wat superleuk dat ik de prachtige stempelset heb gewonnen, helemaal blij mee. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames en dank je Godelieve voor de kans deze te winnen.

    Lieve groet en een fijn weekend, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.