vrijdag, juni 30, 2017

Making Sympathy Cards

I was asked to make some sympathy cards lately.  I always prefer to keep these cards simple.
De laatste tijd werd me enkele keren gevraagd om rouwkaartjes te maken.  Liefst houd ik die eenvoudig.

I like to stamp a background, using an acrylic block, or one of these woodblock stamps.
Vaak gebruik ik een acrylblok om een achtergrond te stempelen, of één van deze houten stempels.

Some of the woodblock stamps with Dutch words I collected to combine with the many flower or leave stamps I have.
Doorheen de jaren verzamelde ik een aantal Nederlandse tekststempels op hout. Om te combineren met allerlei bloemen- en blaadjesstempels.

3 opmerkingen:

  1. Mooi je collectie houten stempeltjes! Heel stijlvolle kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten heb je gemaakt voor een uitdrukking van medeleven, je stempels heb je mooi geklasseerd, ga ik ook eens moeten doen met de mijne!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie en serene kaartjes en een prachtige serie stempels. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.