vrijdag, juni 23, 2017

Doilies Gift Boxes

 2 small gift boxes.  I have not glued them yet, maybe I will stamp something on top later.
2 kleine kadodoosjes gemaakt.  Ze zijn voorlopig nog niet geplakt, misschien stempel ik er later nog iets overheen.

 I bought this Shadow Grey Archival inkpad a while ago and had not used it yet.  So this is a test :)  Love how it turned out on both papers.  I guess it will look more subtle when completely dry.
Het Shadow Grey Archival inktkussen kocht ik een tijdje geleden al, maar ik gebruikte het nog niet.  Dit is dus een test.  Het ziet er wel mooi uit op beide kleuren vind ik.  Waarschijnlijk gaat het wat lichter worden als het helemaal droog is.

Darkroom Door Stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Doilies
Archival Inkpad:  Shadow Grey
Gift Box Punch Board

*****
ETA:

Here's a picture I made the next day.  Love the faded images.
Deze foto nam ik 1 dag later.  Mooie vage afdrukken.

4 opmerkingen:

  1. Lindo projeto,gostei do carimbo.Godelieve vamos trocar flipbook,você conhece?Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een 'ton sur ton' effect, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi. Ik hou erg van doosjes en deze zijn erg subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie doosjes, en de stempeling is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.