woensdag, juni 10, 2015

Inspiration Wednesday - #11

Another spread finished in my Inspiration Wednesday journal.  I am taking this class together with Anneke.  You can see Anneke's version HERE.
Weer een spread klaar in mijn Inspiration Wednesday journal.  Deze lesjes volg ik samen met Anneke, haar versie kan je HIER zien.

On this spread I finally used the Faber Castell Gelatos from my stash.

Eindelijk mijn Faber Castell Gelatos in gebruik genomen voor deze spread.

I was not brave enough to write words, instead I chose this quote stamp from Darkroom Door.  I stamped with black Archival ink.
In plaats van een handgeschreven tekst koos ik deze tekststempel van Darkroom Door, afgedrukt met zwarte Archival inkt.

More stamping.
Nog meer gestempeld.


I used:
Gesso Talens Amsterdam
Faber Castell Gelatos
Stamps:  Darkroom Door Artist Set,  Creativity Quote stamp;   Art Journey:  Waterdrops
Archival Ink Jet Black
Black watercolor pencil
Acrylic Paint.

3 opmerkingen:

  1. Heel mooie kleurencombinatie, ik zie ook mooie structuur op de achtergrond. Die verfborstels zijn wel goed gekozen, toffe spread!
    En je gelatos leveren ook heel mooie foto's op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de inspiratie! Wat zijn ze toch prachtig die Gelatos, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I always like the textures you create in your journals

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.