maandag, december 03, 2012

Rik's Doodles

 Our son Rik often starts doodling during long meetings.  And when I saw his critter, called Arnold, on Instagram last week, I just had to turn him into a stamp :)  
I combined the hand carved stamp with Art Journey stamps.
Onze zoon Rik begint vaak te tekenen tijdens lange vergaderingen.  En toen ik zijn creatie, Arnold genaamd, vorige week op Instagram zag verschijnen, zag ik er meteen een stempel in :)
De zelfgekerfde stempel combineerde ik met stempels van Art Journey.

Stamps:
Art Journey: Inchies (quote), Men (leaves), Nature 3, Nature Flowers
Hand carved stamp by me, design from our son Rik

26 opmerkingen:

  1. Wat een toffe vogel en wat een mooie kaart,
    de naam Arnold past perfect! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een leukerd. Grappig dat zo'n doodle jouw aanzet tot het kerven van een stempel. Mooi! Jij hebt je creativiteit doorgegeven dus.
    Jee, je maakte er wel een heel mooi kaartje mee. Nu vraag ik mij toch af waarom die vogel Arnold heet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Godelieve, ik volg je blog nu al een hele tijd en ik sta er elke keer weer verstomd van wat een ongelofelijk groot creatief talent jij hebt om steeds opnieuw weer leuke dingen te maken. Zelf ben ik nog maar een beginner zowel wat het bloggen betreft (www.artfulofhealing.blogspot.be) als wat het creëren betreft. Je bent een grote bron van inspiratie voor mezelf en voor velen! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een schitterende combinatie van eigen werk en aangekochte stempels!
    Ook heel mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij heeft het talent niet van een vreemde.....................wat een grappige Arnold!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, die is leuk!!! Knap gedaan!! En de tekst is ook erg mooi!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er een prachtige stempel van gemaakt, super! Haha en dan de tekst erbij, wat een humor!
    Groet, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs gave stempel.. en wat een waanzinnige kaart heb je ermee gemaakt.. De tekst !! super !! en hij past helemaal bij Arnold.. ;)

    Erg goed gelukt odelieve!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke maffe vogel, die Arnold. Super zo'n familieproject, vaker doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card! I love Rik's bird; he looks like he's got the weight of the world on his shoulders; yet it makes me laugh. Godelieve, I love all the wonderful stamps you've been carving. They are pretty incredible.



    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik doe dat ook altijd tijdens vergaderingen ! ik heb daar zelfs een speciaal schetsboekje voor ! Zo kan ik me beter concentreren en val ik niet in slaap :) Mooie stempel !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg leuke stempel heb je gemaakt! mooie kaart ook.

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaw, nooit gedacht dat je zo zelf een stempel kon maken (die toch niet zo simpel is), prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It looks like you passed your talent down to your son! I love his bird!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Creativiteit zit hem in de genen!!
    Supermooie "Arnold"kaart! Prachtige combinatie van jouw zelfgekerfde stempel met de AJ stempels! Een pluim voor je graveerkunst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooooh is Arnold ever cute!!! I want one!!! Between you and Rik you could start a whole line of Arnolds.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat knap gedaan zeg!! En de combinatie met deze kaart, geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een toffe stempel / tekening ! Van wie zou jouw zoon dat talent geërfd hebben ???? :) Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Godelieve.
    I love the background effect you have created on this card and your bird fits in place perfectly. I'd love to know how you made him. I used to make lino prints a long time ago, after learning how to do them at school, But your stamp looks as if it is made of a softer kind of material?
    Thanks for sharing more of your gorgeous designs,
    Warmest best wishes,
    Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. geweldig leuk hoe je de tekening van je zoon gebruikt hebt voor je stempel! Wat bijzonder is dat, en wat een leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.