zondag, juni 24, 2012

Sunday Scraps - 173

 As usual on Sundays, I made a card with leftover pieces.  "Proficiat" is Dutch, about the same as Congratulations.
Zoals meestal op zondag, maakte ik weer een kaart met overschotjes.

 I thought this messy paper (leftover after doing a few pages in my Art Journal) looked too good to go into the bin.  So I folded the page and cut out the Tattered Flowers from Tim Holtz.
Dit papier (had ik over nadat ik een paar bladzijden maakte in mijn Art Journal) leek me te goed om in de papierbak te gooien.  Dus vouwde ik het dubbel en sneed er de Tattered Flowers van Tim Holtz uit.

 I also had a bunch of letters, from my homemade stencil for my art journal.
Ik had ook een heleboel letters over, van mijn zelfgemaakt sjabloon dat ik in datzelfde art journal gebruikte.

 So, I crunched the flowers and used a brad to keep them together.
De bloemen gekreukt, een grote splitpen houdt de laagjes samen.

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

13 opmerkingen:

  1. Weer een mooie kaart en een heel tof idee !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik ben telkens weer verbaasd Godelieve over de mooie resultaten die je krijgt met restjes !! Deze vind ik in het bijzonder erg mooi..

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi resultaat!!!
    Deze bloemen uit de prullenbak zijn waarschijnlijk mooier of dat je het papier er op voorhand voor gemaakt had.
    Ze zijn ook mooi om iets mee op te vrolijken. Cadeautje met effen papiertje en zo een bloem erop, moet top zijn!?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij maakt zelfs schilderijtjes van je kladpapier, wow! Heel mooi kaartje. En je foto's zijn weer super!
    PRACHTIGE bloemetjes! Zouden ook niet misstaan in je Art Journal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi. Zo zie je maar weer gooi niets weg, komt altijd wel een keer van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend idee om van je 'bijna weggeworpen papierresten' zo'n prachtige bloemen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is so fun! I love the bright splash of color. Hope you are doing well! Nice to see your pins on Pinterest. Hugs to Bert!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun and fabulous flower you created....it is all a card needs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook weer een schitterend kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The flower looks fab !! I call it serendipity !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een supermooie bloemen (en je hield er eentje over :)) Je kaart lijkt haast een zeelandschap, weer een heel geslaagde restverwerking.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.