zondag, juni 28, 2009

Sunday Scraps - 21

While I was collecting my scraps for my Sunday blog post this morning, I found these leftover gesso transfers. They didn't turn out very well, so I decided to use them as a background for my stamping today.
Deze gesso transfers vond ik vandaag bij het "restjes verzamelen" voor mijn zondagse blogpost. Ze waren niet zo goed gelukt voor mijn albums, dus heb ik ze als ondergrond gebruikt om op te stempelen vandaag.


I was going to use them on a card, but then I remembered Dymphie's corrugated cardboard book, and I cut 4" x 4" pieces to use as covers for these post-it notes.
Ik was van plan om ze op kaartjes te gebruiken, maar toen dacht ik aan Dymphie's boek, gemaakt van golfkarton. Vierkantjes van 10 x 10 cm gesneden, en als kaftjes gebruikt voor post-it notes.
Stamped with Brilliance #Graphite Black (heat embossed) and Colorbox Fluid Chalk #Dark Peoney.

Stamps: Purple Onion Designs

15 opmerkingen:

  1. It's beautiful! I love it when you explain how you come out with all your ideas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave boekjes zijn dit. Het golfkarton maakt ze helemaal hip :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed gelukt ,vind ikke!!en alweer een leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice flowers covers for these post-it notes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WoW Godelieve
    Die zijn echt super mooi !
    Grtjs Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze prachtig geworden Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adembenemend!
    Toch handig als je niet alles meteen weggooit. Ik vind het zo leuk dat jij dingen recycled als ze mislukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fabby little bote books xx jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi, Godelieve! I think your little post-it note books are soooo cute! And I love the gel transfers as the background! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are amazing! You are soo talented!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.