vrijdag, juni 05, 2009

Art Journey - "Summer Girl" stamps

A couple of tags I made with the "Summer Girl" stamps sheet from Art Journey. Versafine #Vintage Sepia ink on the bue/brown tag. Brilliance #Graphite Black ink on the white/red/black tag. The rose was stamped on Ecoline/shadowpaint background. I used the same cuttllebug folder on both tags.

Een paar tags, gemaakt met de "Summer Girl" stempellap van Art Journey. De bruin/blauwe tag is met Versafine #Vintage Sepia gestempeld, de rood/wit/zwarte met Brilliance #Graphite Black. De roos is op ecoline/shadowpaint papier gestempeld. Dezelfde Cuttlebug embossingfolder gebruikt op beide tags.

Thanks to Louise from Art Journey I can give away some stamps. This plate is the first one. Leave a comment here on this post if you would love to win these. Please add your name if you choose the anonymous option. If you have a Blogger blog, you can check "show email address" in your profile, it shows your email address in my mailbox, instead of a no-reply comment.
Winner will be announced on Monday.
Good luck!!

Ik mag van Louise van Art Journey een paar stempellappen weggeven. Dit is de eerste. Wil je hem winnen, laat dan een reactie achter hier bij deze post. Vermeld aub je naam als je de anoniem optie kiest. Heb je een Blogger blog, dan kan je in je profiel "toon email adres" aanvinken. Ik zie dan je email adres in mijn mailbox ipv een no-reply-comment.
Maandag maak ik de winnaar bekend.
Veel geluk!!
Winner announced HERE
De winnaar is HIER bekendgemaakt

38 opmerkingen:

  1. Wooooooow, wat hoop ik van harte dat deze bij mij op de deurmat zal vallen......inspiratie genoeg dankzij jouw prachtige voorbeelden.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mariette van Leeuwenjuni 05, 2009 11:01 a.m.

    De roos met tekst zijn mijn favorieten van deze sheet! Dus ik weet wel een goede bestemming, hahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Godelieve,

    Wat geweldig weer van louise dat je dit kunt doen....heerlijke winkel dusse ik wil ook wel meedoen!!!
    Je hebt een geweldige blog waar je prachtige dingen op maakt, een voorbeeld voor mij!!!

    Groetjes Ramona Neplenbroek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stempels! Ik weet nooit wat ik voor mijn budget moet kiezen bij Art Journey, veel te veel mooie dingen!
    Bedankt om al deze leuke ideeĂȘn te delen met je lezers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Louise,wat cool dat je een paar stempellappen mag weggeven van Art Journey!!
    Bij deze bied ik aan 1 van deze stempellappen een goed tehuis te geven hahaha,mijn andere stempels kunnen wel wat 'soortgenoten' erbij gebruiken!

    Fijn weekend gewenst!

    Groetjes van Riane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love these tags Godelieve. The textures remind me of pebbles or bubbles. Wonderful work.
    (obviously I dont need to enter the draw, but what a great opportunity for those that dont have them already!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic...I especially love that top one. I love how you mix things up.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Wat een leuke sheet. Mijn moeder zal daar helemaal verrukt van zijn. Zij vist samen namelijk met mijn vader aan zee. Ze zegt dat ze het leuk vindt en gaan daarom altijd samen naar zee op vakantie. Het zou een leuke verrassing zijn als deze sheet op mijn deurmat zou vallen!!!!

    Groetjes,
    Willie van de Wetering

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tags! Ook al is het aan mijn creatieve front een beetje stilgevallen, ik kom toch regelmatig eens kijken op je blog hoor. Blijkbaar op het juiste moment want die stempellap is superleuk! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What lovely tags you have made! I love the images and the sentiment & words...thank you for sharing your techniques and creativity.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie sheet, en je hebt er weer prachtige tags mee gemaakt.Spannend wie er mee vandoor gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your tags! The stamps look totally fun!! Perfect for summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben gelijk naar de site van art-journey gegaan om de scheet te bestellen (jammer nog niet te koop ) Ik weer terug naar jou site,ik had je bericht niet helemaal gelezen... je kan deze scheet winnen.
    Ik hou me aan bevolen!!! geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tags heb je weer gemaakt Godelieve! Die sheet heb ik toevallig nog niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Godelieve,

    Ongelooflijk hoe jij mij en (heel) veel andere stempelliefhebbers elke dag weet te inspireren!! Hartelijke dank.
    En ja hoor ook ik wil best een stempellap in mijn brievenbus vinden...
    creatieve groetjes
    Sandrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love these tags! OH so summery! The CB texture is a wonderful touch!
    Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great tags.........mmmm and the opportunity to win some of Louise´s stamps....count me in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie werkjes allemaal..
    Ik ben nieuw op dit vlak en wil graag ook beginnen met deze creatieve hobby.
    Hier vind ik zeker inspiratie genoeg.
    Gr.
    Bertine
    chamcap@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ongelooflijk,er staan al kweetnie hoeveel berichtjes op!!!ik waag ook mijn kans,je weet maar nooit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love those tags! Very beautiful. And I would also love to win the stamps! Thanks Godelieve!

    Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Having followed your blog for some time, I finally joined in last night. THANKYOU for so much inspiration and - something different every day. The tags are super and I love the way you have used the colours.
    PS the stamps are great too!
    Jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Your tags are wonderful!! I love how you only embossed a small edge on the 2nd tag.. very cool!! The stamps are very nice!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. thanks for the opportunity to win this fab plate..and the tag you made are wonderful
    Laurence

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha, ik zie dat Elisa de sCheet wil winnen :D..

    Hou je nog mooi een sheetje over voor mij, alhoewel, ik weet niet eens hoe het werkt, maar misschien is dat nou juist een aanzet, een beetje experimenteren is ook leuk!

    PS, die tags, knip je die ook zelf, of zijn dat al ´klare´ modellen?

    Groetjes, goed weekend, Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige tags! De roos is mijn favoriet, ze is heel mooi op ecolinepapier. Heel genereus van Louise dat je deze mooie sheet mag weggeven. Dus ik wil ook een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love your tags!! What fun it would be to win this set of stamps! Count me in!

    Linda
    leenda1 at cox dot net

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie stempel lap. Ik houd me aanbevolen om deze te winnen.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. nice set of stamps. You are always so original and happy to share your ideas with us all. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtig weer!!

    leuke stempels!

    Tineke

    w.pettinga@xs4all.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oooh!!
    duim duim duim, het zou wel super zijn om die lap hier op de mat te krijgen.
    Godelieve, je blog is super en heel inspirerend!

    groetjes
    Veerle

    veerlerousseeuw@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige tags!
    Deze sheet heb ik nog niet, dus doe ik hier graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze heb ik nog niet, en jouw voorbeelden maken het wel aantrekkelijk! Ik doe graag mee met de verloting!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow!!! Een super give away!!! Ik heb deze sheet ook nog niet en hij is erg mooi! Lijkt me leuk om ermee te werken!!! ;-)Ik duim met mijn vingers en tenen.....
    Hugs, Nans.
    nancyenwilfred@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hallo Godelieve, inderdaad ik had op het envelopje geklikt dus hier opnieuw zoals gevraagd, nogmaals je attent op maken dat je een echte fee bent zoals jij met stempels kan toveren, een echte aanrader, jou blog, die ik dagelijks bezoek, het is een echte verslaving geworden om jou prachtstukken te bewonderen, en veel inspiratie uit te halen, want jij bent een kei in het uitleggen van jou werkstukken, iki heb er enorm veel uit geleerd, en voor de lap wil ik gaarne meedingen, zo te zien ben ik zeker niet alleen, Martine Speybrouck(zus van Christine)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Once again you provide inspiration to me. I really like the placement of the words used from the verse. And thank-you for the chance to win the stamp set!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Less is more zeggen ze toch?
    De eenvoud van jouw tags en kaarten, maakt dat het creatieve juweeltjes zijn. Ik kom regelmatig inspiratie halen op jouw blog. Schitterend hoe je de Art Journey stamps weer hebt verwerkt.
    Hopelijk wordt maandag mijn geluksdag.

    groetjes van inge tanja
    stampinkie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Graag maak ik ook een kansje voor deze mooie stempelsheet!
    Dank je wel voor zoveel mooie inspiratie, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. The winner is announced HERE
    Check back next week for another great Art Journey sheet I'll be giving away.
    Thanks everyone!
    De winnaar is HIER bekendgemaakt. Volgende week geef ik nog een prachtige Art Journey sheet weg.
    Dankjewel iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen