donderdag, augustus 14, 2008

OBP stamps giveaway


These are some duplicate stamps I have from justjohanna's Odd Bird Planet. They are unmounted, rubber only. Johanna told me I can give them away on my blog. So just leave a comment here if you want them. I will draw a name on Saturday. Below are a few quick samples with these stamps.
Deze stempels van justjohanna's Odd Bird Planet heb ik dubbel, en ik mag ze van Johanna weggeven op mijn blog. Ongemonteerd, alleen rubber. Gewoon een berichtje achterlaten als je ze wil. Zaterdag pik ik er een winnaar uit. Hieronder zijn een paar eenvoudige voorbeeldjes met deze stempels.
By the way... did you see Johanna's fabulous news on her blog? CLICK
Heb je trouwens Johanna's aanbod gelezen op haar blog? KLIK



ETA : Winner announced HERE

34 opmerkingen:

  1. Dat zou leuk zijn: een paar van die charmante stempels! Nou, wie weet, behoor ik tot de gelukkige. In ieder geval bedankt voor je dagelijkse inspiratie.

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for the chance, these stamps are lovely!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful idea. Thank you for giving us all a chance to win. I love the bird image and his little bird home.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is so generous of you Godelieve xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke stempels! Maar daar kwam ik niet voor;) ik heb je een award gegeven op mijn blog die je superverdiend hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat zou helemaal super zijn om zo'n vogeltje te winnen! Wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I visit your blog every day..you are an inspiration! I would love to win these stamps.
    Polly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the little bird houses so much!! :)

    Thanks you both of you for allowing this giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! Wie weet behoor ik ook eens een keer tot de gelukkige :)

    Maar buiten dat wil ik je ook complimenteren met je blog. Het is leuk en inspirerend.
    Bedankt!

    Groetjes,
    Jolanda (scrappingjol)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stempels! Deze zou ik ook graag willen winnen hoor! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks to offer this stamps, they are lovely.
    I take a look at your blog quiet every day, your cards are so great !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow these are gorgeous! I'd love to be in with a chance of winning them! Thanks for the opportunity :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful giveaway!!!!

    Thanks for the chance!
    I love these stamps!!!

    Hugs,
    Chiara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I would love to take them off your hands!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dé reden om een keer te reageren:ik geniet van de dagelijks fraais! En die stempeltjes vinden bij mij een welkom thuis!!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OEWIEEEEEEE alweer een kansje!!!
    Ik doe graag mee. Zijn leuke stempeltjes.
    Ben benieuwd..........

    BeantwoordenVerwijderen
  17. you are so sweet, and how cute are the stamps...the little fish bones are purfect for my kitties!
    Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooohh, count me in! I LOVE birds 'n birdhouses! Thanks for the inspiration and chance at t'riffic blog candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Those are looovely!!! :) I certainly hope i will win.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thanks for the opportunity to win the stamps. I don't have any of her stamps in my collection and it would be a great start!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve stempels !! zou leuk zijn als.. :-)
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd genieten als ik je blog bezoek. Werkt altijd inspirerend en zo'n giveaway is natuurlijk altijd leuk.
    Groetjes José D.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi there!I am not sure if I qualify since im in the UK.But nevermind as I would love to thank you for being such a great inspiration!I have subscribed to your blog so I can the update as I love looking at your work.I have managed to change the background of my blog thanks to you and If I had the stamps u use in the UK, I would definitely buy all of them because you use your stamps in such a unique way that I just simply cannot resist to incorporate your ideas in mine....Thanks again and God bless!
    x.x.x.x
    Tassy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben dol op stempels, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thanks so much for the chance to win these fab stamps ;-)

    Anne x
    (I don't have a blog so presumably if I'm lucky enough to win I'll just have to visit to see if my name's been picked out?)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. How fun! The stamps are really cute! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I would love to try some of the Odd Bird Planet stamps--the houses are adorable. Cheryl Svendsen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke stempels :-)) Benieuwd of ik win, zodat ik er iets moois mee kan stempelen!

    Groetjes,

    Karin M.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke stempeltjes. Hopelijk ben
    ik de gelukkige en kan ik dan
    eens laten zien wat ik ermee
    gemaakt heb.

    groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik waag ook even mijn kans, ik heb iets met vogeltjes en vogelhuisjes.
    De kaartjes die erbij staan vind ik heel leuk.
    Dank je wel om ons deze kans te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, what cute stamps! Thanks for the chance to win! Steph in the UK

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een enorme leuke blog heb jij.
    En zo talentvol en mooie creatie's.
    Ik geniet er enorm van om je berichten te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Berichtje nummer 33 en ik ben 33... zou het geluk brengen??

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Picking a name from the comments above.... thanks for participating ;)
    Ik ga meteen een naam kiezen uit de lijst... dankjewel om mee te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen