zaterdag, februari 09, 2008

Happy Mail Day - Super leuke post!

I received my copy of "Art Specially For You", it's #3 of this Dutch magazine. I'm impressed! A lot of eye-candy, useful tips and tricks, inspiration.... I'm happy to have several cards in it too :)
Ik ontving mijn "Art Specially For You" exemplaar, het is al het derde nummer van dit Nederlands stempelblad. Ik ben weer onder de indruk van al het moois dat er in staat, een lust voor het oog, tips en trukjes, boordevol inspiratie... Ik ben blij dat een aantal van mijn kaarten er ook in staan :)

9 opmerkingen:

  1. Congratulations on having your cards published. How wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats! Your work need to be published more! You are an amazing artist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations! Your work is amazing you deserve to be published lots!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratukations on your publications!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een prachtige uitgave. Heel leuk om zoveel van jouw werk erin aan te treffen, supermooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat met je publicaties in het boek !!!
    ik heb hem binnenkort in handen en ik ga je zeker en vast opzoeken !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. CONGRATULATIONS! Always exciting to see your work in print.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congrats Godelieve !!! that's great !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.