dinsdag, januari 29, 2008

Give-away

Wow, I noticed that my counter is showing 300,000 hits soon! Thank you all so much. I really appreciate all your visits and comments!! So I decided to give away my latest projects. I will pick 2 names from the comments on this post, Saturday around noon (clock in sidebar).
Ongelooflijk, mijn teller toont binnenkort 300 000 hits!! Dankjewel allemaal! Ik waardeer jullie bezoekjes en reacties enorm. Daarom heb ik besloten om mijn 2 laatste projectjes weg te geven. Zaterdag tegen de middag pik ik 2 namen uit de reacties bij deze post.

Update: I added another project to give away: Get Inspired tags, so I will pick 3 names tomorrow, instead of 2.
Ik ga ook de Get Inspired tags weggeven, dus het worden morgen 3 namen ipv 2.

97 opmerkingen:

  1. Congrats on 300,000 hits!!!!

    These books are just awesome too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations on the 300,000 hits!!!! I vist your blog almost daily, I love your ideas and your projects are always very singular.
    The prizes are super too!!!!

    GIovana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! 300,000 hits! That's wonderful! I, too, read your blog every day and love your projects!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats on the hits! I love your blog and read every update via bloglines...You can't imagine how many ideas I have bookmarked to try! Thanks for the chance to win - and for your inspiration.

    Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW - 300,000 hits! At leat 10,000 would be from me ;)) You are a daily inspiration - thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That's a lot of hits - Congratulations!

    I discovered your blog a few months ago when I wanted to find out more about Ecoline inks. Since then I've bought quite a few of them and keep coming back here to see what lovely things you've done with yours! Thank you for all the inspiring artwork.

    Lynn Wild

    BeantwoordenVerwijderen
  7. you are NOT giving away these two books? surely, i read that wrong. they are absolutely beautiful! congrats on the hits.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woo hoo! Congratulations! Pick me!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Huge congrats ... I absolutely adore both of these projects ... here's to hoping I get lucky :^)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations on your 300,000 hits!!! I love all your projects!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats on 300K!! That's pretty amazing. It would be such an honor to have 2 homemade project by you. How great to see these in person! Thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I enjoy visiting your blog. Your projects are always an inspiration. Congratulations on 300,000 hits ad thanks for a chance to win a very special blog give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations on your milestone. Love ogling at your cards and check in every day. Thanks so much. Priya

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, 300,000 posts and I bet I've read every one....well, maybe not every one but many of them!! Congrats....I'd love one of your projects...they are awesome!!

    Donelda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congrats!!! You are amazing!

    Hope I will be picked~

    PS...I will announce this happy news in my Taiwan Blog! Girls will happy to see this!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello!

    I love your work, so I visit your blog regular....very beautiful things, and great ideas:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Mathilda, congratulations on so many views, you deserve them! Your work is always wonderful and creative, I learn a lot from you, and I don't comment enough! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW Godelieve! THREE HUNDRED THOUSAND!? I was tickled pink to get to ten thousand (lol). That's absolutely FABULOUS...now when will you write your first BOOK??

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 300.000 bezoekers ! dat kan niet missen. Nergens vind je zoveel duidelijke informatie bij mekaar. Voor mij is jou site de 'kaartenbijbel' ;-)

    Ik hoop dat je er nog lang blijft mee doorgaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met je 300.000 hits! Dat is heel wat. Een fantastische give-away ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow! Congratulations! Those are super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congratulations Godelieve - wow 300,000!! You have such a wide variety of artwork that theres always something for everybody's taste on your blog!
    Can't resist this wonderful offer to win some of your work!! Thanks for the continuous inspiration you give!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat!!!
    Ieder bezoekje aan jouw blog maakt mij iets wijzer, geeft me wel een ideetje,
    dat vind ik keitof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow and congrats on getting 300,00 hits but not surprising as your work is always inspirational and breath taking!Here's to another 300,000 hits!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. GEFELICITEERD met dit magnifieke aantal bezoekers!!!!!
    Het is elke keer weer een verrassing wat we te zien krijgen op jouw blog. Fantastisch hoe jij dingen uitlegt. Een GROTE inspiratiebron voor vele fans!!
    Keep up de good work ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohh, pick me, pick me!!!! :)) I am your greatest admirer!

    I really love your work, congratulations on 300.000 hits!
    Thanks for inspiring me daily.

    Best regards,
    Roberta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Congratulations on 300,00 hits!!
    It's Amazing!! but I know so many stampers in the world love you!!
    You are always creative and GREAT!!
    Please keep going on!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Congrats! I discovered your blog about a month ago and I´ve learned so much! You create amazing things.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van Harte gefeliciteerd, er zijn veel bezoekjes van mij bij. ik vind het elke dag weer verrassend wat je allemaal maakt. waar haal je de tijd vandaan. heel veel succes en ga zo door! Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Godelieve,

    Heel erg gefeliciteerd met je 300.000 hits. Het verbaast me helemaal niet dat er zoveel mensen gek zijn op jouw blog en er graag en vaak terug komen! Je blijft verrassen met je schijnbaar eenvoudige (maar ondertussen zijn ze niet na te maken!) en altijd originele, stijlvolle en persoonlijke creaties! Ik ben ook zo'n fan die bijna dagelijks terugkomt! Je boekjes zijn weer om op te eten. Ga alsjeblieft nog lang door met ons inspireren! Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met zoveel hits, ik ben een van die hits, ik lees je blog dagelijks, ik wil geen enkele foto van je werk missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Congratulations Godelieve I visit your blog everyday as soon as I log on my computer your stamping and backgrounds are inspiring
    Joy UK

    BeantwoordenVerwijderen
  33. You're giving me in Sweden inspiration, - a lot !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciflapstaart met bijna
    300.000 hits.
    Op naar de 350.000 en 400.000
    en ga zo maar door.

    Hermie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Your blog is fantastic and your creations....very beautiful....
    Cogrts for your 300,000 hits!!!
    Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd. Geweldig aantal, maar het is ook een geweldige blog, dus welverdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Congrats! I love visiting your blog, you have such great ideas.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo,

    Ik vind de fotohouder erg mooi gemaakt.

    Ik kijk elke dag op je blog.
    Heerlijk om in de ochtend voor het werken er mee te beginnen.

    Christianne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I am not surprised at all that you have so many hits, your blog is amazing! I am just about to discover the world of ATCs and if I don't win your fabulous ATC holder - I will just have to follow your directions and make my own! :) That's OK too, but - gosh - I would really like to have your beautiful one!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. 300.000 hits. Dat wil toch zeggen dat je het verdient. PROFICIAT !!!
    Ik kijk er iedere dag naar uit wat jij gemaakt hebt. groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ¨PROFICIAT, je verdient het.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Whow, 300000 hits. Geweldig hoor. Maar je hebt dan ook een hele leuke en inspiratievolle blog hier. Ik kom geregeld een kijkje nemen om leuke ideeën op te doen !!
    En een landgenootje steun ik graag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd met dit onvoorstelbare aantal hits, maar ik kan het heel goed begrijpen: je blog is super inspirerend met geweldige projecten.
    Groetjes José D.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Proficiat Godelieve! Het zijn elke keer mooe dingen die je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Congratulations! You are my number-one card-maker idol! I have got so much from your blog. Thankyou for inspiring me with your beautiful projects!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw... 300.000 hits, gefeliciteerd!!!
    Ik ben helemaal overdonderd door je projectjes..... prachtig gewoon. Ik ben zooo blij om jouw blog tegen te komen, ik weet zeker dat ik hier nog vaak terug zal keren :-) Inspiratiemogelijkheden genoeg.

    Groetjes Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Congratulations!! I come almost every day to see what lovely you have made.. Your blog give me very much inspirations. It's very lovely. I love your ideas and tips and everything what you do.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Congratulations on 300.000 visitors of your side! That is great!
    I am again and again surprised by your grandiose ideas and projects!
    I'm wish you every day very many creative ideas!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Volgens mij zijn er weer aardig wat hits bijgekomen. Wat lief van je dat je 2 werkstukjes weggeeft. Ik ben benieuwd wie het gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. I love your style -- you're one of my very favorite stampers! Thank you for sharing your beautiful creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd! Het verbaast me helemaal niet dat je zoveel hits bereikt hebt. Jouw kaarten en andere projecten zijn fantastisch. Bedankt voor de regelmatige updates en ik hoop dat je ons zal blijven inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Congratulations! Your projects are wonderful and I love the way ur blog is set up! Be back to visit....

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat fijn van je dat je zoveel mensen laat genieten van je creaties.
    Niet iedereen staat open om zijn technieken/info aan anderen mee te delen.
    Bedankt om via mail met veel enthousiasme de nodige uitleg te verschaffen.
    Nog veel stempelplezier.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Congratulations on 300,000 hits. My heavens that's a lot--you are a popular, and talented, woman.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. congrats on the 300,000 hits!!
    who knows i might b lucky ehough to win, thanks for giivng us all the opportunity to participate

    BeantwoordenVerwijderen
  56. CONGRATS on your blog success. Love your creative artwork!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. 'T is dan ook een plezier om elke keer terug zoveel moois te bewonderen.
    Want elk stuk is een juweeltje,je hebt volgens mij gouden handen.
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Zoveel bezoekers op je blog is niet zo raar als je zulke prachtige dingen maakt, je verdient het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. I just discovered your blog in a Google search. Guess I'll be spending my afternoon exploring your archives. Your 300,000 don't surprise me at all!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Congrats on the wonderful hits!
    Thanks for the chance!!!!

    Chiara

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Fantastisch zeg..300000 bezoekers! Maar helemaal verdiend zeg ik. Je maakt zulke mooie dingen! Ik vind het een traktatie om hier elke dag even langs te "hoppen". Ik hoop dat je nog lang blijft bloggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. I'm not at all surprised that you have had 300,000 hits! I discovered your blog recently when I googled 'bind-it-all'and now I visit daily (often more than once!)You are an inspiration. If I win your book I will send you one of mine in return (not as good as yours of course!)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Godelieve, wat super zeg!! Ik ben zelf pas begonnen met een blog, en zit bijna op 600 hits en vind dat al geweldig, kan me dus bijna niet voorstellen hoe dit voor je moet zijn. Het is in ieder geval een geweldig compliment. Je blog ziet er ook super uit, en je maakt leuke dingen, die mij in ieder geval inspiratie geven.
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gasp!! Oh pick me - pick me *lol* I would love to win some of your art. Congrats on all the hits. Although it's no surprise - your art rocks!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Congratulations on 300,000 hits -- wow that is super awesome as are all your projects. I would love to have this latest project of yours. Thanks for offering it.

    Joanne (tojoco)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Congrats on 300,000 hits!! I'm new to your blog and loving it...so many beautiful projects and much inspiration!!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Het verbaasd mij niet dat je zoveel hits hebt Godelieve.Je maakt prachtige dingen en het is altijd een lust om bij je op visite te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. What a great idea - i can tink of other items i could use the holders for, and maybe adjust the size of other items,
    great site mel

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Pick me, pick me! :-)

    It's no wonder you've hit 300K hits...your creations are beautiful and we all have to come back for more each day!

    Congrats!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Congrats! Your blog is full of ideas!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik kijk regelmatig even op jouw blog om weer wat inspiratie op te doen en zo te zien ben ik niet de enige! Gefeliciteerd met de 300.000hits. Je maakt fantastische dingen.
    Groetjes, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  72. What a lovely gesture on your part, Godelieve!!! Congrats on getting close to 300,000 hits! That's amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. I am not surprised your blog is so popular. Your projects and artistry are second to none. Congrats Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Gefeliciteerd met 300.000 hits! Ik vind het iedere keer weer verrassend wat je laat zien op je blog!

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. It doesn't suprise me at all that you've reached 300,000 hits. You have been and continue to be a source of inspiration to so many stampers.

    It would be an absolute thrill for me just to hold your beautiful creations in my hand...I hope I win.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Good Morning Godelieve!
    What a lovely RAK (the tags too!)...
    Man, 300,000 hits...
    Your site is a great resource for templates, blog how to's, and of course outstanding art!
    One of my absolute favorites!!!!
    Congratulations
    Andi S.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. wow 300.000 dat is veel, maar ja eerlijk is eerlijk het is hier ook genieten van al dat moois, ik kijk hier bijna dagelijks !

    Groetjes
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Gefeliciteerd met zoveel hits !! Leuk dat je die leuke projecten weggeeft, ben benieuwd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Mathilda, van harte gefeliciteerd! Geweldig dat zoveel mensen jouw blog lezen. Door jouw inspirerende LO´s ben ik me ook meer met stempelen bezig gaan houden, je maakt echt superleuke dingen!!!

    Ga vooral zo door!
    Liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wow over 300,000 hits, not really surprised you do such great work and have been a great inspiration to me. Thanks, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wow!!! Gefeliciteerd!!! 300,000 hits is niet niks!!! Je hebt fantastische kadootjes gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Proficiat met je 300000 hits
    en wat een fantastische Give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Congrats - way to go with all the hits. Love your projects and inspiration on CC.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. lovely work,,,,inspiring indeed!!!
    cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  85. eeeeeeeeek!!!! I so want those tags. Well, everything that you have made is GORGEOUS!! Love them all!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Not surprising you have reached 300,000 - your blog is so inspirational and warrants a daily visit.

    Annette UK

    BeantwoordenVerwijderen
  87. BIG CONGRATS! I'll repeat it again, your work is so so amazing! Please pick me! *WINK*

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wie kan zulk moois nu weerstaan? :)

    Proficiat met de 300.000 bezoekers, WOW wat een aantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. OMG 300,000 hits is a HUGE WOW!!!! You have to be really amazed when you saw it grow that big!!!! Your site is so inspirational and I love reading your ideas and techniques you use! Lots of fun to look through your galleries and your craft room! Oh how I'd love to play in your room with you! Actually I'd just settle to be a fly on the wall and watch you work! LOL.
    sending you big hugs... Congratulations on 300,000!
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  90. woohoo!!!! congrats to you! I am not surprised your work is sooo awesome!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Holy Mackeroly! Your blog is always beautiful so it is no surprise that so many of us come visit. Congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. It's normal that your eceived a lot of visits. Congratulations
    Tous mes meilleurs voeux
    Ton travail est magnifique !!!!!

    Kiss
    Marie-Hélène from madrid

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Congratulations from one of your frequent visitors! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Closed...
    Check back in a while for the winners.

    Gesloten...
    Klaar voor de trekking...

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.