zaterdag, november 24, 2007

Pay It Forward Exchange

I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this Pay it forward exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.So basically, if you comment, I’ll send you something crafty that I’ll make! Once you sign up, copy and paste the above paragraph on your blog, and three other lucky people will be recipients of your handmade work.
I found it on Hermine’s blog.
Ik zal een handgemaakt iets sturen naar de eerste 3 mensen die een commentaar achterlaten op mijn blog. Ik weet nog niet wat dat zal zijn en je zal het niet morgen of volgende week al ontvangen, maar ik beloof dat het binnen de komende 364 dagen zal gebeuren. Het enige wat je hoeft te doen is dezelfde belofte te doen op jouw blog.
Kortom, wanneer je een commentaar achterlaat stuur ik je een handgemaakt iets. En kopieer je dit verhaal op je blog en 3 andere gelukkige mensen zullen iets handgemaakt van jou ontvangen
Ik vond dit op Hermine’s blog.

6 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat een leuk idee om zoiets weg te geven! Ik bewonder je werk bijna dagelijks op je weblog en het lijkt me daarom bijzonder leuk om iets handgemaakts van je te ontvangen. Ik heb nu nog geen eigen webblog, maar er is er wel een in de maak; dus ik houd me aanbevolen.

    Succes verder met je stempelwerk!

    Groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooops! Too many typos above because I was so excited (lol)

    YIPEE!! I'm # 2!! How exciting...a Godelieve handmade original! I'll do this on my blog too, LOVE the idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee Godelieve!
    Ik heb helaas geen blog, dus mijn beurt mag iemand anders innemen.
    Je bent flink actief, de kaarten die je voor Art Journey hebt gemaakt zijn ook weer heel erg mooi. Ik wil je nog heel veel plezier toewensen met al je stempelwerk!! Groetjes van Terry Alblas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah darn. Missed by one. This sounds like a fun challenge.

    Congrats to the lucky winners!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow - it doesn't look like I made it, but I wanted to tell you how nice I think you are for doing this!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOL about receiving it in 365 days - that was one of my goals this year - to set realistic goals :)

    Cute idea Godelieve, I love the pay it forward theory in life.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.