zaterdag, februari 17, 2007

Ecoline and stamping

Quite often I receive questions about how to use Ecoline inks in stamping. In this post I will put the links to previous technique posts and add new ones later. You can click the thumnails in de sidebar to check out samples with Ecoline. Also the posts below have links to samples.
Vrij vaak krijg ik vragen in verband met het gebruik van Ecoline bij het stempelen. Ik zal hier de links naar vorige posts bundelen, en later nog nieuwe toevoegen. In de rechter kolom kan je op de kleine foto's klikken om voorbeelden met Ecoline te bekijken. Je vindt ook nog meerdere links in de posts hieronder.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Godelieve,
    Gebruik je ecoline en shadowpaint door elkaar/samen?
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. José, volgens mij zijn ecoline en shadowpaint precies hetzelfde. Ik heb ze allebei, gebruik ze soms door elkaar. Maar ecoline kan ik hier vlakbij in verschillende kleuren kopen, dus daar heb ik veel meer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel.
    Ik heb meer shadowpaint.
    Wat maak je prachtige dingen.
    Ik geniet er al een tijdje van en laat me er ook door inspireren.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Godelieve,

    I'm lucky to have just got my hands on some of these, after reading about/seeing the wonderful results on your blog.

    I was just wondering, what are your favourite colour combinations with the inks?

    Kym

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel :)
    Kym, the color I use very often is Ochre (#227) combined with green (#657) or #422, # 411 ... and others. I'll try to mention which colors I used in future...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the effects you get with Ecoline. You have inspired me, I've just ordered some, can't wait to have a play.
    Jean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Okay I am in trouble now. Just read all your tutorials on the EcoLine Inks and I am going to have to track some down. Looks like a lot of fun! Thanks for sharing all this knowledge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for putting these links all together.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mijn verjaardag afgelopen weekend heb ik een doos met ecoline gekregen. Ik heb zo'n zin om met je tutorials aan de slag te gaan om prachtige achtergronden te maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt godelieve, ik ben ook gek op ecoline, maar die chloor test heb ik nog nooit geproberrd, ga ik uitproberen !! Super deze tutorials!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.