donderdag, april 12, 2018

Gel Prints - Art Journal

Last month I participated in Birgit Koopsen's 31 days of gel printing challenge.  I have a bunch of prints now, and deciced to create an art journal.

Vorige maand deed ik mee met de 31 days of gel printing uitdaging van Birgit Koopsen.  Het resultaat was een grote stapel prints.  Een aantal heb ik nu gebundeld in een art journal.

I used copy paper for most of my prints.  So I glued two prints together, back to back, so the pages would be sturdy.
Voor de prints gebruikte ik meestal printerpapier.  Om de pagina's te verstevigen plakte ik telkens 2 prints met de achterkanten tegen elkaar.

After glueing the prints together, I've cut them using a die.  This has to be my most used die by now.
Na het plakken sneed ik de prints met een stans, zodat ze allemaal precies even groot zouden zijn.  Die moet ondertussen mijn meest gebruikte stans zijn vermoed ik.

Inspiration for future gel printing.  Maybe I will add stamping or doodling to some pages.

Het werd een art journal om inspiratie op te doen als ik weer eens ga gelprinten.  Misschien stempel ik hier en daar nog op sommige pagina's.

Of course I saved a pile of prints to create quick cards.
Om af en toe een snel kaartje te kunnen maken bewaarde ik een stapeltje prints.

7 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig boekje geworden. Heel leuk om te doorbladeren denk ik. En inderdaad vol inspiratie. Je houdt ook nog heel veel mooie printjes over!
    Slim bedacht om die stans te gebruiken, 100% gelijke pagina's. Dat moet ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel.leuk en er zitten prachtige kleuren bij !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. C'est une bonne idée de les relier ainsi.. les miens sont dans une poche, c'est moins classe ! mais j'ai le même die, je vais y songer ! merci pour l'inspiration et bon weekend !
    Nicky

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.