woensdag, december 13, 2017

Merry Christmas

 A napking background on this Christmas card.  
The car was colored with pencils, and I stamped a tree, using a pine branch from Darkroom Door's Yuletide Vol 2 set.

Voor de achtergrond op deze kaart gebruikte ik een servet.
De auto werd met potloden ingekleurd, en met een dennentak uit de Yuletide Vol 2 set stempelde ik een kerstboom.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Yuletide Vol 2, Stitched Christmas, Classic Cars
Archival Inkpad:  Jet Black
Distress Inkpad: Pine Needles
Distress Oxide Inkpad:  Salty Ocean
Caran d' Ache Colored Pencils.

9 opmerkingen:

  1. Vind ik zo leuk, die auto's met een kerstboom erop of erin.
    Heb ke mooi gemaakt zo.
    En je achtergrond is echt heel erg leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, die achtergrond, en wat leuk, zo'n auto met een kerstboom erin ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die auto's ook en deed er nog niks mee :(
    Jij maakte er wel een heel mooi kerstkaartje mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie en originele kerstkaart !
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Godelieve en wat een leuk idee om een servet als achtergrond te gebruiken. Heb je gewoon alle lagen van de servet gebruikt of hoe moet ik me dat voorstellen. Zie er echt tof uit.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Petra. Enkel het bovenlaagje gebruikt, met dubbelzijdig plakfolie. Snel en makkelijk, daar hou ik van :)

      Verwijderen
  6. LOVE this card. Got to get that set :) Thanks for stopping by today!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om een servet te gebruiken op de achtergrond! Toch ook maar weer eens van zolder halen. :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.