maandag, november 20, 2017

Using Fine Baubles #3

Here's the third card in this series.  I'm using the colored Fine Baubles I made a while ago (CLICK)
De derde kaart in deze reeks.  Ik gebruik de Fine Baubles die ik laatst kleurde met Dylusions Paint (KLIK)

I used my Score Pal board to make the gatefold card.  I made cards like this in the past, they show up on Pinterest all the time.  Made me create another one.  I used the clip only to keep the card closed for the photo.
Met de Score Pal lukt het goed om een kaart op deze manier te vouwen.  Zulke kaarten maakte ik lang geleden al, en ik zie ze telkens weer op Pinterest verschijnen.  Tijd voor een nieuwe.  De clip gebruikte ik enkel om de kaart gesloten te houden voor de foto.

On the card base I stamped Darkroom Door's Mesh background stamp, using Distress Oxide inks.  The Christmas Sentiment was stamped with Black Archival ink.
Op de witte kaart stempelde ik onderaan de tekststempel met zwarte Archival inkt.  De Mesh achtergrondstempel van Darkroom Door werd met Distress Oxide inkten afgedrukt.

I used rectangular dies, but a card like this can be made with square, round  or oval dies too.  Or diamonds.  Lots of possibilities.
Bij deze kaart gebruikte ik rechthoekige stansen, maar het kan ook met vierkante, ronde of ovale stansen.  Of ruiten.  Mogelijkheden genoeg.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Fine Baubles, Christmas Sentiments
Darkroom Door Background Stamp:  Mesh
Dylusions Paints
Distress Oxide Inkpads: Abandoned Coral, Seedless Preserves
Archival Inkpad:  Jet Black
Score-Pal
Dies:  Crea-Nest-Lies XXL

*****
More here:
.....

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit kaartmodel. Je kerstballen passen er supermooi op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, heel mooi model, leuk met die kerstballen ! Goed idee, die klem om de kaart te kunnen fotograferen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the card shape... I Have some dies like that :-) Thanks for your inspiration, as always x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een erg leuke kerstkaart, Godelieve.
    Knap om iedere keer weer wat anders te verzinnen met de kerstballen, hoor.
    Dit ziet er ook weer schitterend uit.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuke kaart, Godelieve!
    De vorm lijkt me moeilijk, maar ik ga het wel proberen, want het ziet er gelijk heel professioneel uit.
    Het voegt echt iets toe.
    Ik vind hem dus super.
    Fijne zondag.
    Gery ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.