woensdag, november 08, 2017

Tin-spiration #5

 I bought this cute tin a while ago, because it  inspired me for some Christmas cards.
Laatst kocht ik dit leuk blikje, ik zag er meteen een paar kerstkaarten in.  

 The deer is a Sizzix diecut.  I used Distress Markers to do the face and leaves.  
Een Sizzix stans gebruikt om het rendier uit te snijden.  Met Distress Markers het gezicht en blaadjes getekend.

The tree is a Marianne Design die.  I embossed it in the Cuttlebug and colored the dots using a Distress Marker.
De boom is een stans van Marianne Design.  Met een embossingmatje door de Cuttlebug gehaald, en daarna de stippen gekleurd met een Distress Marker.

 This deer was colored with Distress Oxide ink Abandoned Coral.  I used the Picket Fence Distress Marker on the ears and face, and to draw the leaves.  The snowflakes and circle stamp are heat embossed with white embossing powder.  To do the snow dots I used a Versamark Pen.

Dit rendier is ook uit wit papier gestanst, en met Distress Oxide inkt Abandoned Coral gesponst.  Met de Picket Fence Distress Marker maakte ik lichte kleur op de oren, snuit en blaadjes.  De sneeuwvlokken en rond stempeltje werden met wit poeder geëmbossed.  Voor de stippen gebruikte ik een Versamark Pen.

 Embossed dots on the tree.  
Witte stipjes op de boom.

These Art Impressions stamps were used to stamp the tail and legs, and the leaves under the tree.
Voor de staart en pootjes gebruikte ik het bloemenstempeltje van Art Impressions, de blaadjes stempelde ik onder de boom.

I messed up a card when I tried to add Enamel Accents leaves to the antlers, had to redo it. 
 (I recycled the messed up card > HERE <)

Een kaartje verprutst toen ik Enamel Accents blaadjes op het gewei wou maken, ik kon opnieuw beginnen :)  
(De mislukte kaart kwam >HIER< nog van pas)




I used:
Stamps:
-Els Brigé:  Sneeuw
-Art Impressions:  F-1729, D-3486
Sizzix Thinlits Tim Holtz:  Winterwonderland
MarianneDesign Creatables: LR0176
Inkpads: 
Distress Oxide Abandoned Coral
Distress Inkpads: Weathered Wood, Iced Spruce
Versamark Inkpad & Pen
Distress Markers
Embossing Powder
Enamel Accents Classic Cherry
Tonic Paper Distresser
Tin:  Eigenart

*****
Cards & Tins is an idea from Anneke, lots of inspiration HERE.
Kaarten en blikjes is een idee van mijn stempelmaatje Anneke, heel veel inspiratie HIER

11 opmerkingen:

  1. Waauuw dat is goed gegaan zeg! Die zijn prachtig geworden! Toch ook eens uitkijken naar zo'n blikken doosjes...nog een ideetje...voor de madammen he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten. En wat leuk dat je hiervoor door een blikje geïnspireerd bent. Leuke uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER leuk idee!!
    heb ook bij Anneke gekeken..echt mega leuk wat zij ook al allemaal heeft gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie reeks wow, ik blijf kijken!
    Supermooi blikje om mee te starten. Heel tof om te zien hoe je alles uitwerkte, tot in de kleinste details. Je houdt er 4 prachtige kerstkaarten aan over!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nogal eens een goede reden om zo'n tof blikje te kopen: voor de inspiratie. Je hebt een hele leuke reeks gemaakt en meteen nog een schattig blikje in huis ook...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi setje kaarten en een tof doosje.
    als ik dit zie, krijg ik ook weer zin om zo een card&tin setje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, maar dat is zo prachtig gedaan, wat een tof idee ! Moet toch eens zien of ik niet ook een inspirerend doosje heb... Ik ga ook bij Anneke kijken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.