vrijdag, oktober 20, 2017

Before & After #14

Long ago my hubby made me lots of wooden trays to store my woodblock stamps.  11 Years later I have been painting some of them with Dylusions paints.  Like them even more now :)  More to come I guess.  I applied a coat of gesso first, and used mini ink blending tools to paint the trays.

Lang geleden maakte mijn ventje heel wat kistjes om mijn houten stempels in op te bergen.  11 Jaar later heb ik er enkele geschilderd met Dylusions verf.  Nu vind ik ze nog leuker :)  Er volgen er nog meer vermoedelijk.  Ik bracht eerst een laagje gesso aan, en gebruikte mini ink blending tools om te verven.

Found a "before" picture on my blog.  The trays are really simple to make as you can see on these pictures:  CLICK
Een oude "voor" foto op mijn blog gevonden.  De bakjes zijn eenvoudig te maken, zoals je op deze foto's kan zien:  KLIK

I used:
Dylusions Paint:  Peony Blush, Laidback Lilac, Rose Quartz
Mini Ink Blending Tools
Gesso Talens Amsterdam

8 opmerkingen:

  1. Leuk he :-) ben er nog altijd zot van ;-) groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vrolijke kleurtjes. Daar hou ik ook wel van.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amiga você é a rainha dos carimbos.Amei sua pintura,cores lindas.Beijo.
    Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en lief!
    ook van je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. TE leuk dit!!
    Ik mag dat ook graag doen, houten dingetjes voorzien van een mooi laagje verf,mknapt het meteen enorm van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat zijn heel toffe bakjes, en nu zien ze er super uit ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.