donderdag, juni 16, 2016

Talens Ecoline Brush Pens

 Today I did a test with my new Ecoline Brush Pens.  I wanted to try stamping with them.  So here's a simple card I made.  I sprayed water onto the stamps after I inked them with the Ecoline Brush pens, and used the Misti stamping tool.

Vandaag een testje met mijn nieuwe Talens Ecoline Brush Pennen.  Ik wou weten of je er ook mee kan stempelen.  Ik vernevelde telkens water over de stempel na het beïnkten met de brush pennen, en gebruikte de Misti.

I'm not sure if I "need" more markers, but it is fun to have markers in the same colors as my Ecoline inks in these bottles.
Ben niet zeker of ik deze markers "nodig" heb, naast mijn andere markers, maar het is wel leuk om stiften te hebben in dezelfde kleuren als de inkten in potjes.


I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Wings, Carved Leaves Vol 1, Carved Birds Vol 1, Watery Washes
Darkroom Door Texture Stamp:  Criss Cross
Talens Ecoline Brush Pens

6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat supergaaf is dit! De kleuren zijn prachtig, zo helder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, heel mooi die kleuren ! Amai, nu al Ecoline stiften ook, 't is bijna niet meer bij te houden.... :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag iets bijzonders voor jou op mijn blog...
    http://gerrinascreatievewereld.blogspot.nl/2016/06/czc-6-10-en-een-ode-aan-godelieve.html
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.