woensdag, juni 15, 2016

Talens Ecoline Brush Pens

I stamped the Flower Garden Texture stamp by Darkroom Door using Archival Ink Fern Green onto watercolor paper.  Colored with Talens Ecoline brush pens and a waterbrush.
De Flower Garden Texture stempel van Darkroom Door werd met Archival inkt Fern Green afgedrukt op aquarelpapier.  Daarna met Talens Ecoline brush pennen en een penseel ingekleurd.

I used:
Darkroom Door Texture Stamp:  Flower Garden
Archival Inkpad Fern Green
Talens Ecoline Brush Pens

7 opmerkingen:

  1. Ola Godielive,quero muito uma dessa.Você pode me mandar e eu te pagar?Kisses.Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, een combinatie van Ecoline-inkt en een penseelstift! Dit ziet er fantastisch uit. Is de penseelpunt ook geschikt om mee te schrijven (kalligrafie - ik ben namelijk beginnen oefenen op penseelschrift, maar zoek nog een goede penseelstift)?
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan dikke of dunne lijntjes maken met deze stiften. Als je een stift zoekt met een echt penseel kan je de ZIG clean color brush proberen.

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor de tip! Ik schrijf het op mijn wensenlijstje...

      Verwijderen
  3. Ik werk graag met Ecoline. Maar deze stiften ken ik nog niet en wat Nele vraagt, wil ik ook wel weten.
    Wat een inspirerend kleurwerk toon je daar. Vandaag op mijn blog een bericht ter ere van jou!!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie stempel en prachtig ingekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.