zaterdag, juni 04, 2016

Black & White - 286

A tag I stamped for my Black & White series.  
Een label gestempeld voor mijn zwart-wit reeks.

I chose this Quote stamp by Darkroom Door, because I started blogging 10 years ago, and I had no clue that I would still be blogging today.  And I still love having my own spot on the internet, reading comments, connecting with my readers and stamping friends. 
Deze tekststempel van Darkroom Door koos ik, omdat ik geen idee had toen ik 10 jaar geleden met bloggen begon, dat ik dat nu nog altijd met veel plezier zou doen.  Leuk om mijn eigen plekje op het internet te hebben, reacties te lezen en contact te hebben met mijn lezers en stempelmaatjes.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Fine Flowers,  Carved Birds Vol 1
Darkroom Door Quote Stamp:  Stamp
Archival Inkpad: Jet Black

26 opmerkingen:

  1. Congratulations! I have posted a personal thank you for all the years of inspiration on my blog http://rockyroadink.blogspot.co.uk/2016/06/a-noteworthy-blog.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great tag... Says it all doesn't it! Please drop by at my blog today, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on 10 years of blogging and thank you for the wonderful inspiration, the stamp says it all perfectly. Sorry I don't usually comment but I've loved reading your posts. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige tag!! En 10 jaar...wat een tijd!! Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en ik hoop dat je nog lang met plezier blijft bloggen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze quote past perfect voor vandaag. Van harte proficiat en net als Mariken hoop ik dat je nog lang doorgaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je 10e blog-verjaardag !
    Een dikke dank je wel voor het delen van je creativiteit !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 10 jaar Godelieve, wat een prestatie!
    Gefeliciteerd met dit bijzondere jubileum!
    Als er iemand laat zien wat je met stempels allemaal kan ben jij het wel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 10 jaar bloggen! Wat een prestatie Godelieve en van harte gefeliciteerd daarmee. Ook wil ik je bedanken voor alle mooie dingen die je met ons deelt en maakt. Zoals nu ook...Wat een schitterende tag weer :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waauw. Ik bewonder je mateloos; ben zelf nog maar 1 maand bezig... Van harte proficiat, Godelieve en doe er gerust nog 10 jaar (of meer) bij !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 10 years is an amazing achievement, well done. I try to look at your blog every day, even if I don't get time to comment every day and I am amazed that you manage to post nearly every day and come up with such inspiring work. Your blog really is one of the best! Elaine x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy Anniversary my friend!
    You are a rarity ...I was absent for a few years and just knew you'd still be producing new ideas and posting beautiful work.
    Here's to another ten!! :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Happy Anniversary, congratulations, and thank you for 10 years of creativity, generosity and inspiration. I visit your blog most days - it's something I look forward to. You make the world a more beautiful place and are such an inspiration: thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations on 10 years, thats fantastic.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congratulations on 10 wonderfully creative years, Godelieve! I have followed your blog for many years and always see something to inspire me. Thanks for sharing all your creations with us and I wish you many more years of creative blogging.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat voor jou! 10 jaar bloggen en mensen inspireren dat is bijzonder.
    Doe vooral verder want we genieten ervan! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel tof label, met een grappige quote! Proficiat met je 10 jaar bloggen, het is een indrukwekkend lange tijd met prachtige resultaten. Ik kijk elke keer weer mijn ogen uit en raak mateloos geïnspireerd door jouw creaties (nu alleen nog tijd vinden om al die ideeën ook uit te voeren...). Nog veel blogjaren gewenst!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Godelieve wat een talent heb jij die tien jaar laten zien aan zoveel volgers.
    Ik hoop dat je nog vele jaren doorgaat. Aan inspiratie ontbreekt het je niet.
    Ik bewonder je inzet, je creativiteit en doorzettingsvermogen om iedere dag opnieuw iets creatiefs aan ons te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijkheid dat jij ons steeds zo weet te inspireren met ondertussen elke dag weer zo veel kaarten, stempels, AJ-pages, tags, foto's, zwart-wit en nog veel meer!Dank je wel en gefeliciteerd! Echt bijzonder en zo gewaardeerd!
    Ik weet nog dat ik net begon te stempelen en bloggen en jou blog vond; heeft me zeker toen geïnspireerd verder te proberen en een eigen stijl te vinden!
    Dus dank je wel voor zoveel input in de stempelwereld!
    Hoop dat je hier nog heel lang mee doorgaat en ervan geniet! Dat doen wij ook!
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met 10 jaar een mooi blog bijhouden van je mooie creaties en foto's Godelieve....Dat je nog maar veel jaren hiermee doorgaat....bedankt voor het mee mogen genieten de afgelopen jaren. Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow , gefeliciteerd om 10 jaar steeds je prachtige werk te laten zien, wat hebben we steeds genoten van al dat moois, hopelijk ga je nog lang verder met je creaties en mogen we nog lang meegenieten!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd Godelieve ! 10 jaar bloggen en hopelijk komen er nog heel veel jaren bij, want we genieten telkens weer van jouw prachtige creaties ! Nogmaals hartelijk dank ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow Godelieve dat is een felicitatie waard...10 jaar bloggen en dan zeker zoveel als jij doet. Jij markeert ook het begin van mijn stempelleven. Nadat ik mijn eerste stempel had gekocht ben ik bij jou gaan kijken en nooit gestopt. Tot op de dag van vandaag vindt jouw blog hartstikke leuk! Ik krijg er zoveel ideeen en inspiratie van. Ik wens je nog minstens 100 jaar plezier en bloggen toe Godelieve...lieve groet, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 10 jaar bloggen. En ik ben blij dat je er nog steeds veel plezier aan beleeff, zodat we nog lange tijd van jou prachtige creaties, ideeen en fijne uitleg kunnen genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Congrats! And thanks for bringing us all that inspiration! You've got a great eye and I love how you put colors together. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Godelieve,
    10 Jaar Stamping Mathilda, WAUW! Wat een inspiratie voor zoveel van ons, wat een ideeën en tips, zoveel goede uitleg in woord en met je foto's, echt ge-wél-dig!
    Dat is een felicitatie waard, Van Harte!!!
    Ik hoop dat we nog heel lang van jouw creativiteit mogen genieten!
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.