woensdag, april 15, 2015

Inspiration Wednesday 2015 - #7

Today Anneke and I are posting our version of Donna Downey's Inspiration Wednesday 2015 #7.  This spread was very simple, compared with the previous one.
Vandaag posten Anneke en ik onze versie van Donna Downey's Inspiration Wednesday 2015 #7.  Deze spread was heel eenvoudig, vergeleken met de vorige.

I used an old sheet of scrapbookpaper from my stash on the left page.  I think it is by Chatterbox.  On the right page I used packaging paper, modeling paste and a stencil.  The technique with acrylic paint, glaze and baby wipes was used again.  Love this technique.
Op de linker bladzijde gebruikte ik een oud vel scrapbookpapier uit mijn voorraad.  Ik denk dat het van Chatterbox is.  Op de rechter pagina werd gewerkt met bruin inpakpapier, een stencil en modeling paste.  De techniek met glaze, acrylverf en babydoekjes weer toegepast.  Heel leuk om te doen.

Tape hides the seam.
De naad ondergestopt met tape.


I used:
Chatterbox paper
Packaging paper
TCW stencil
Gesso Talens Amsterdam
Gel Medium Talens Amsterdam
Liquitex light modeling paste
Golden Fluid acrylic paint
Winsor & Newton acrylic matt medium
Tape

8 opmerkingen:

  1. Whoa ! it's Wednesday..... love these pages. What a fabulous text stencil & wonderful turquoise colour

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met weinig moeite veel effect deze keer :)
    Super gelukt! Ik kijk al uit naar het volgend lesje straks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks lovely - and I especially like the script stencil, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi resultaat en ik denk vrij vlug resultaat ! Dit weekend moet ik hiermee zeker aan de slag.
    groetjes en fijne, zonnige dag.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Godelieve, ik had het lesje bij Anneke al gezien en nu bij jou en het ziet er toch weer anders uit. Mooi zoals die letters uitkomen op dat bruine papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anders dan die van Anneke, maar prachtig ! Ben al benieuwd naar jullie volgende creaties ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Another lovely page! The text stencil gives a great texture effect , it looks shadowed - i suppose that's from the baby wipe technique. Looks like fun:)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.