donderdag, juli 31, 2014

Positive-Negative Background

 It seems ages ago since I used my good old favorite Ecoline inks.

 Het lijkt eeuwen geleden dat ik nog eens iets deed met mijn gouwe ouwe Ecoline inkt.

 I used a stencil and modeling paste. After I had applied it onto my paper, I "cleaned" my stencil on another sheet of paper, to get a negative image, and sprayed diluted Ecoline using a minimister.
Een stencil en modeling paste gebruikt.  Nadat ik de modeling paste met een oud bankpasje had aangebracht, "reinigde" ik mijn stencil op een ander blad papier voor een negatief effect.  Na het drogen verdunde Ecoline verneveld.

 Positive

Negative

I used:
Stencil:: Donna Downney #922434
Talens:  Modeling Paste, Ecoline #411
Minimister

*****
ETA: used the paper here:
PS:  het papier is hier gebruikt:

6 opmerkingen:

  1. Two great potential backgrounds... What will you make??? Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great question Dotty Jo .... we will all wait with bated breath I am sure. Beautiful backgrounds & a stunning colour

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet mijn grote voorraad ecoline dringend weer eens bovenhalen geloof ik. Supermooi resultaat! Mooie template ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 heel mooie achtergronden; de negatieve heeft nog iets specialer dan de positieve. Prachtige kleur ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 prachtige achtergronden, ben ook benieuwd wat je ermee gaat maken ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.