zondag, februari 09, 2014

Sunday Scraps - 255

As usual on Sundays, I looked for some scraps to make a card.  I found enough leftovers for 2 cards.
Zoals gewoonlijk op zondagmorgen, zocht ik wat restjes bij elkaar om een kaart te maken.  Ik vond genoeg overschotjes voor 2 kaarten.

I used leftovers from this card (click)
Restjes gebruikt van deze kaart (klik)

My good old sewing machine is back.  It had to be repaired.  I missed sewing on my cards.
Gelukkig is mijn oude naaimachine terug, na een herstel- en onderhoudsbeurt.  Ik heb het gemist :)

Gesso resist, stitching, a cute bird and Dutch words (I wish you...)
Gesso resist, stiksels, een leuk vogeltje en een mooie tekststempel.

On my second card I used more scraps to do the borders, flower and bunting.
Op mijn tweede kaart gebruikte ik nog meer restjes voor de kleurrijke boord, de bloem en de vlaggetjes.

I used a flower punch to cut out the circle stamp.  The bird is from Art Journey's Fairy Tale set.
De ronde stempel uitgeponst met een bloemenpons.  Het vogeltje hoort bij Art Journey's Fairy Tale set.

Scraps!

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

16 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee en wat een geweldige kaarten zeg!! Ik heb dit idee gedeeld op mijn FB pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie kaartjes! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, echte eye catchers! Ik vind ze beide prachtig! Heel mooie kleuren ook. En zo'n leuke vlaggetjeslijn.
    Waar een blikkaart al niet voor kan zorgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh prachtig, die kaartjes ! Jij hebt toch zoveel fantasie, super !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, vrolijke kaartjes weer ! Maar jij zult ondertussen al wel een huis vol met kaarten hebben ?
    gr
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 Superleuke kaarten Godelieve. Vind het zo goed, dat jij ook echt met je restjes in de weer bent.
    Ik kom er bijna in om en neem me van alles voor, maar het komt er gewoon niet van.
    Misschien moet ik mezelf ook maar opleggen, dat ik 1x per week met mn restjes aan de gang moet.
    Dankjewel voor de reacties op mn blog.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vrolijke kaarten, mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. pakkende leurencombi. Zo'n slingertje is ideaal voor mini-restjes en met je naaimachine weer helemaal tiptop in orde gaan we vast weer vaker van die leuke stiksels zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Been away from your blog for a few days but just catching up today with a mug of coffee. Always find the scraps inspiring. These colours are beautiful

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sinds kort spaar ik ook mijn restjes, dan kan ik daar ook ooit eens mee aan de slag!
    Twee geslaagde kaarten!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.