zaterdag, februari 11, 2012

Stamp Carving 101 - Alphabet

 In lesson #7 of Stamp Carving 101 Julie Fei-Fan Balzer made us carve an alphabet.
In les 7 van Stamp Carving 101 liet Julie Fei-Fan Balzer ons een alfabet gutsen.

My alphabet is lowercase.  It is based on the font "The Blue Cabin" which I downloaded from Kevin & Amanda's website HERE.
Ik koos het lettertype "The Blue Cabin", dat ik vond op de website van Kevin  & Amanda HIER.

I still have to do the numbers and some punctuation.
De cijfers en een paar leestekens wil ik nog maken.

The tin is a mintbox from EK Success.  I stamped the contained chevron stamp on the lid with StazOn #Hydrangea.  I wiped the ink off before it dried completely, to get a subtle impression.
Het blikje is van EK Success.  Op het deksel stempelde ik de contained chevron stempel uit een vorige les, met StazOn #Hydrangea.  De inkt weer weggeveegd eer hij volledig droog was, zo bleef er een subtiele afdruk over.

Stamp Carving 101

17 opmerkingen:

  1. wonderful:) i wish I could do sth like that one day...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are so patient - great to have your own alphabet to use x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dit vind ik nu echt knap werk en wat een doorzetter ben jij!!!! Kanp hoor en die g, helemaal mooi hoor!!! Knapknapknap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig alfabet geworden! En de 'g' is de mooiste letter van allemaal, komt dat even goed uit :)
    Het dekseltje helemaal in stijl versierd, top!
    Ik moet deze klus nog klaren, lijkt me veel werk....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Godelieve, wat heb jij een geduld om een heel alfabet te maken.
    Op deze manier heb je wel een uniek alfabet. Ziet er erg mooi uit.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this alphabet, I want one!! It's soo great.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk lijkt me dat om je eigengemaakte alfabet te hebben.
    Ziet er supergaaf uit.
    Heel veel plezier ermee.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je moet al een vaste hand hebben om een alfabeth zo mooi uit te snijden
    proficiat
    wordt sperleuk om daar mee te stempelen
    kijk al uit naar resultaten
    grtjs
    Huguette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, wat een mooi alfabet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brilliant alpha set and great carving toio !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend gaaf!! Leuk hoor je eigen stempels maken.
    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'm enjoying seeing your stamp creations very much, it looks like fun! Great designs and colours too!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, ik heb net van mijn logo een stempel gemaakt. Een heerlijke bezigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG the patience required to carve the alpha! It's amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What an awesome alphabet, so cool that you made it yourself!
    Where do you get your Speedy carve from?
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.