dinsdag, oktober 11, 2011

Thank You - Guestbloggers at DIOL

As a contributor to Deze is ook leuk (DIOL) I made these little presents for our September guest bloggers. They were a big help, and made it a terrific month by sharing lots of interesting links.
Als vaste linkenzoeker bij Deze is ook leuk (DIOL), maakte ik deze kleine kadootjes voor de gastbloggers die in September een heleboel leuke links vonden en deelden. Het was een supermooie maand bij DIOL!

Thank you:

Stempel Yvon (Yvonne)
BlogBlom ( Inge)
Sproet's Blog (Hermien)

Tags: I used a template to spray the backgrounds and stamped with Art Journey stamps.
Labels: Een achtergrond gemaakt met spray inkt en een sjabloon, gestempeld met Art Journey stempels.

Hero Arts Thanks definition was stamped on the clothespins.
Hero Arts Thanks definitiestempel op de wasspelden gestempeld.


Stamps:
Hero Arts: G2679 Thanks
Art Journey: Numbers (paper clips and numbers), Sweet Dreams (create)

Template: Crafters Workshop Number Collage
Die: Tim Holtz Tiny Tags & Tabs

15 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, zo'n blog met allerlei linken. Dat scheelt een hoop werk. Ik zit regelmatig op internet te surfen en kom zat leuke dingen tegen (zoals nu deze link naar DIOL) maar nu wordt het werk voor me gedaan!!
    Hartstikke bedankt voor deze link!

    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een fantastisch leuke bedankjes maakt je! Die wasknijpers met tekst zijn zo keigaaf en de labels met dat kleine tabje opzij, om te smullen.
    De gastbloggers zullen blij zijn dat ze gastblogger waren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er geweldig uit Godelieve en wat een gave kadootjes om uit te delen. De tags zijn ook super.
    Bedankt voor de link.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super bedankt Godelieve, ik heb ze al hier en ben er zo blij mee. Hoe je die stempel op die wasknijper hebt gekregen vind ik een wonder, hahaa, nogmaals heel erg bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt ze aardig verwend! Zo'n leuk kadootje! Een mooie herinnering voor hen. Het zijn prachtige tags geworden, leuk met die cijfers en het gestikte labeltje opzij! Lijkt me niet zo makkelijk, stempelen op wasknijpers. Is je goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgeous idea, so pretty and very creative! The tags are super end the clothes pegs look great. I love the way you rolled the thanks definition onto them.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Godelieve.
    Wat een leuke tags en die wasspelden :) super.
    Bij de Dille en Kamille in Delft zijn ze momenteel op,hoe zou dat nou kunnen:)

    Hoe heb je die paperclips zo mooi gestempeld gekregen. Wel embospoeder heb je ervoor gebruikt?
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Godelieve!

    ja, ik heb mijn setje ook te pronk op de kast staan!! Met verwondering die wasknijper bekeken, hoe je die zo perfect stempelde, ik snap het nog niet!

    Zit nu in (regenachtig) Turkije maar zal mijn setje na de vakantie nog op mn blog plaatsen!

    Groetjes en bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb je al bedankt Godelieve, maar nogmaals bedankt voor dit super leuke en lieve cadeautje wat we van jou mochten ontvangen! Kunstig bestempelde wasknijper, die met het lint er omheen zó leuk uitziet! En je prachtige label erbij, ze staan samen op de kast te pronken.
    Ik vond het gastbloggen al hartstikke leuk, maar door deze super lieve verrassingen wordt het nog véél leuker! Ik ben er erg blij mee.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zowel de tags als de wasknijpers met lint zijn fantastisch in levende lijve! Heel erg bedankt, Godelieve! We werden inderdaad heel erg verwend als gastbloggers :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.