maandag, maart 09, 2009

Spin & Splash card

Made for a "neglected tool" challenge on 2Peas.   It was on my "to-do" list, even when I finally had the right kind of paper for my S&S machine.  Card size is 5" x 5"
Op 2Peas werden we uitgedaagd om een verwaarloosd gereedschap te gebruiken.  Alhoewel ik uiteindelijk het juiste papier had, bleef ik maar uitstellen om mijn S&S toestelletje te gebruiken.  De kaart is 12,5 x 12,5 cm

Love that butterfly stamp and the quote.  I found the sticky pearls in Elke's shop.
De vlinderstempel is één van mijn favorieten.  De zelfklevende pareltjes vond ik in de winkel van Elke.

See how new these bottles look, they were ignored too :)
De flesjes alcoholinkt zagen er ook nog nieuw uit :)

Stamps: Get Inspired!  #Kitschy Cuckoo

13 opmerkingen:

  1. This is amazing! I love the look of the spin and splash cards! GORGEOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keimooie kaart Godelieve.
    Welk papier gebruik je voor de spin en splash, want ik krijg nooit zo'n mooie achtergrond als jij nu hebt?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, Godelieve! This is stunning! I really like how it turned out! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your spinner crds have just been absolutely amazing, Godelieve. This one, no exception! Love your colors here!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really love your colours in this one....very subtle indeed. I love this technique, no two are the same !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks all, bedankt allemaal :)

    @ Wil, ik kan nergens een email adres van je vinden, dus hoop ik dat je dit leest: Ik heb spin & splash papier van Jen Compen gebruikt.
    Je kan me altijd mailen als je een vraag hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I had one of those spin art machines back in the 70s. What a cool, retro look this has. Great sentiment.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige ondergrond is dit geworden zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have a spin art machine from when my dd was a little one.

    Inspiration! Yahoo!

    Great card.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.