dinsdag, augustus 19, 2008

OBP- Origami Box

A few days ago I was making some cards with the Special Deal stamps from Odd Bird Planet. When I noticed Dymphie's cute little boxes in my Google Reader I changed my mind and used the square on this origami box. Dymphie used her gorgeous home made papers.
Een paar dagen geleden was ik kaartjes aan't maken met de stempels van de augustus-aanbieding bij Odd Bird Planet. Toen ik Dymphie's super leuke doosjes zag, gemaakt met haar prachtig zelfgemaakt papier, veranderde ik van gedacht, en gebruikte het vierkantje op dit doosje.

I found the video with directions on YouTube. I used 6" x 6" cardstock, slightly bigger piece for the lid.
De video met instructies vond ik op YouTube. Afmeting van het papier is 15 x 15 cm, iets groter voor het deksel.


Scraps of watercolored paper from previous cards were used for the owls and flowers.
Restjes geverfd papier van vorige kaarten zijn gebruikt voor de uiltjes en bloemetjes.


Thanks for the inspiration Dymphie!


Odd Bird Planet Stamps: August Special Deal


9 opmerkingen:

  1. How cute !!!! great little box !

    I love your last OBP cards too !!!
    I write you soon... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Box & cute parts:)
    I used to make this origami box when I was a child!
    Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig! Jij bent toch echt van de schitterende afwerking hè? Als ik eenmaal door heb hoe iets gemaakt wordt ben ik al tevreden. En wanneer ik jouw werk dan zie vraag ik me steeds af waarom ik er niet zoiets moois van maak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the box... But the little pieces in side are even cuter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. CUTE CUTE CUTE! I love this little box and the cute little pieces inside!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun little box - love that idea! Pretty papers as always Godelieve :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk doosje! Fantastisch idee om er de bloemetjes en uiltjes in te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief en grappig doosje, Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.