dinsdag, augustus 05, 2008

Happy...

I made this 4" x 4" card for Art Journey. The focal image and "happy" were stamped on a Ecoline/Shadowpaint background. I used pencils to color the little flowers. The Bind-it-All was used to punch the holes. All stamps and shadowpaint are available at Art Journey.
Dit 10 x 10 cm kaartje heb ik gemaakt voor Art Journey. Het vierkant in 't midden en de tag hebben een Ecoline/Shadowpaint achtergrond. De bloemetjes zijn met kleurpotloden ingekleurd. Gaatjes rondom gemaakt met de Bind-it-All. Alle stempels en shadowpaint zijn bij Art Journey verkrijgbaar

Stamps:
Art Journey Sweet Dream sheet
Branche Left en Happy zijn Odd Bird Planet stempels, ook te koop bij Art Journey.

7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, heel fijn hoe die bloemetjes zijn ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om de Bind-it-all ook daarvoor te gebruiken !! Moet ik onthouden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Godelieve, ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoe jij precies tewerk gaat. Begin je met en stempel en werk je van daaruit, of van een stukje ecoline of... Ik heb zoveel stempels (er staat een foto van de stempelschuiven op mijn blog)maar ik geraakt maar niet gestart. Misschien kan je ons deel laten uitmaken van je proces? groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heel mooi geheel,het past weer zo perfect samen.
    Een hele mooie stempel trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I haven't been here for a while...I've enjoyed scrolling down and seeing all the fantastic projects you've created. Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful. I really like the BIA punched border.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.