zondag, juli 13, 2008

Photo card - Jasmine

I love to use my garden photos on cards. I made this one about a month ago. It's a pity that you can't smell the Jasmine...
Ik gebruik graag mijn tuinfoto's op kaartjes. Deze maakte ik ongeveer een maand geleden. Jammer dat je de heerlijke geur van de jasmijn niet kan ruiken...
I didn't want to do too much stamping here, so I justed stamped and heat embossed the bottom edge with justjohanna's OBP Lacy Border.
I noticed that Klaartje started a new photo challenge blog: Take A Pic and the first challenge is Rain. We had lots of rainy days in Belgium lately, so I hope to participate without cheating (older picture, sprinkler,...)
Ik wou niet teveel stempelen op deze kaart, dus werd het enkel een geschulpte rand, gemaakt met justjohanna's OBP Lacy Border.
Klaartje is met een nieuwe foto-uitdagingsblog begonnen: Take A Pic. De eerste uitdaging is "regen", die viel de laatste tijd met bakken uit de lucht. Moet dus lukken zonder vals te spelen (oudere foto, sproeier,...)


5 opmerkingen:

  1. Ik had deze foto al op je andere blog gezien, maar ik vind het heel leuk om te zien hoe deze op een kaartje hebt verwerkt.
    Inderdaad jammer dat je er geen geurkaart van kon maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This photo is gorgeous! I love the simple embossing on the bottom too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie jasmijn Godelieve.

    p.s. ik was van plan manlief met de auto naar de wasstraat te sturen (hard nodig trouwens), dan kon ik daar een 'regen'foto gaan maken, maar dat is dus valsspelen... hmmmm *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a gorgeous photo and card Godelieve. Joan

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.