zaterdag, juni 21, 2008

Hero Arts Challenge - 2 Ways

The challenge on Hero Club Blog is to pick one stamp and use it in two ways. I chose the DesignBlock Stencil (S5032), I actually won this stamp in the Flower Challenge a few weeks ago.
De uitdaging bij Hero Arts is om eenzelfde stempel op 2 manieren te gebruiken. Ik koos de DesignBlock Stencil (S5032), die ik won bij de Flower uitdaging van enkele weken geleden.
Stamped flowers from my stash.
Gestempelde bloemen uit mijn voorraad.

I stamped on ecoline background with Memories White and heat embossed with UTEE. I know Memories is not meant to be embossed, but I love how it looks like waterdrops.
Op een ecoline achtergrond gestempeld met Memories White, geëmbossed met UTEE. Ik weet dat Memories inkt niet bedoeld is om te embossen, maar ik vind de "waterdruppels" die zich vormen wel leuk.

On this card I stamped with Versafine Onyx Black and heat embossed. Ecoline background too.
Op deze kaart is met Versafine Black gestempeld en geëmbossed. Ecoline achtergrond.

All stamps by Hero Arts

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig projectje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH these are yours! I look on the Flikr gallery and didn't even realise that these were your projects - I have yet to comment on this one!!
    BEAUTIFUL work Godelieve - such gorgeous examples of excellent stamping work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Both selections are wonderful. Great use of the stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, vooral de tags vind ik geweldig, mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.