zaterdag, april 05, 2008

Art Specially Event


See you in Zeist :)
Tot straks in Zeist :)

8 opmerkingen:

  1. Lucky you Godelieve, have a great weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Have a wonderful time! Hope your weekend is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vandaag geweest. Het was fantastisch. Jammer dat ik je niet gezien heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben in Zeist.
    Vond je het ook zo geweldig?
    Ik denk dat ik van leuke ontmoetingen, stempels, ATC en inkt en al dat moois ga dromen straks...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig event.
    Jammer dat we elkaar niet gezien hebben. Hadden we even kennis kunnen maken. Groetjes José.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sound like a fun weekend! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Godelieve, ook ik heb je helaas niet gezien op de beurs. Ik hoop dat je een hele gave dag hebt gehad maar dat zal ongetwijfeld;-)

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Godelieve,
    Ik ben benieuwd wat jij van de beurs vond en wat je zoals gescoord hebt en vooral wat je daar dan weer mee gaat maken!
    Ik ben net terug uit Zeist. Helaas was het bij de workshops zo druk dat ik er maar 1tje heb kunnen volgen. Maar al met al was het toch een geslaagde dag.
    Jammer dat we niet op dezelfde dag zijn geweest. Het had me leuk geleken je te ontmoeten.
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.