zondag, januari 28, 2007

Angelika's blog

A few days ago, I was reading Angelika's blog, Toscania Art-Life. Check out these wonderful ATCs. Angelika used silk paint on a craft sheet to create these fabulous backgrounds. Silk painting is a craft I never tried. But I heard of several stampers who have some silk paint left, and don't know what to do with it. Angelika blogs in German and Dutch, but just take a look at her gorgeous work, and let the pictures speak for themselves...
Een paar dagen geleden las ik Angelika's blog, Toscania Art-Life. Kijk eens naar haar wondermooie ATCs. Angelika gebruikte zijdeverf op een craftsheet voor de achtergrond. Zijdeschilderen heb ik nooit gedaan, maar ik ken stempelaars die nog een voorraadje verf hebben, en niet weten wat ermee te doen. Kijk eens naar haar prachtig werk, de foto's spreken voor zich.

3 opmerkingen:

  1. Angelika doet wonderen met kleur, haar werk is altijd vrolijk en een lust voor het oog. Ik kan het iedereen aanraden even een kijkje te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip Godelieve!!! ik ben blij dat ik mijn verf nog niet wegdeed! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah I saw this also, I put her comments in a translate from google and found out it was silk paint. I haven't heard of this either of course I haven't looked either. Isn't it fun to do different BG's, just love doing that. Her work is really nice with this technique.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.